Tuesday, January 20, 2009

Look Alike

Matthew Macfadyen (Pride and Prejudice)


Joe Cheng (ani plakon cina, inda kau kenal)


ani mulut saja

Jake Gyllenhaal (Jarhead)

ani matanya sama mulutnya

Ben Whishaw (Perfume: Story Of A Murderer)

ani mulutnya sama. matanya sbalah kanan ada scar.
atas permintaan si mate, ia mau aku cari celebrity yg sama mcm siiiiiiiiiii.. so aku cari. well its not that hard pasal aku mark udah muka2 durang ani. macam aku kata, aku gila bayang. of all, aku paling suka Pride And Prejudice, i mean, sama banar. the arrogance, the silence and the accent. the way ia menjaling, menantang, senyuman yg jarang2. si pembunuh yg membuat perfume atu, aku suka scar arah kirai kanannya. bezanya, sii atu ada scar sebalah kiri. walaupun aku inda meliat brabis atau lama2, aku ingat kali ah FOR FU*K SAKE! si cina atu, aku suka senyumannya saja. penah aku liat ia senyum arah aku catu.. kekekekeke.. bah atu saja pasal aku kan tidur. its 0230 udah. masa utk lelap. sayonara mate! liat tia bebanar.

0 comments:

Post a Comment