Wednesday, January 28, 2009

blabbering.

Kanye West said, and I quote, “once you became famous, you’ll never become infamous.” Well, that depends on the country. Kanye, you want to see one? Come here, I’ll show you. We have lots of example here. Guys, if you know what I mean…… you’ll be laughing out of your ass now. Huhuuuuu. Come on, laugh! Laugh or I’ll shoot you!Tuzki Bunny Emoticon

I’m waiting my A-Level November 2008 result. Damn it people! Batah jua! Everyone else in other countries dapat udah.. pacah kali cargo.. yatah ilang result kami tu.. ahhh?!!! Ilang ka?! Paksa lagi exam skali.. huahuaaaa. Gila tuuu.. sakit hatiku eh.. you know every time I woke up in the morning, the very first thing yg ku buat ni, mencari result.. since result kana released dari UK.. sasak ku ihhh manith! Tapi kinda cali jua tuu.. biar tia bahh result ah.. nanti2 dapat jua tani tu kann.. inda payah ditunggu.. unless cargo banar2 pacah.. bedtime stories tuuu ih.. tepengaruh.. MOE mainkan tani kali nii. Cali kali prasan durang, menjaruk result tani lama2.. sengaja durang.. bah simpan tia sampai next year.. sampai ku 18 tahun lah, okayyyy.. inda jua ku ingau2.. payah macam anii. Selahau ku udah.. tapi bkn salah MOE kali.. entah eh.. biar tia bahhh nes!Tuzki Bunny EmoticonTuzki Bunny Emoticonbilakannn.. kata si kenet sama si salam, hari ani.. again aku bangun awal.. skalorrrrr.. katok pala kamu dua mun nada ah..

Aku kana bagi $40.. minta dri abg.. atupun kana lecture.. kali ku kata, “usin atu inda jua bawa mati tuu.. apa salahnya bebagi..” huahuaaa.. alasan!! One word two suku katas, BO-RINGG.. aku minta pasal aku mau premium tibia.. and again, aku tepengaruh.. si safwan ni.. kau ni laiiiiii.. salahmu ni!! Ada monster baru lah, ada weapon baru lahh.. minjam charmu saja.. ko level 43 udahh. aku apa juaaaaa, tapi ko boring, jangantah, ambil balik PW mu hahaha.. ko world lain bah.. lain dunia mu.. dunia yang ada mermaid.. ada unicorn.. and dua dunia kita berbeza~ (lagu siti norlijah sama tupat!) tapi here’s my problem: aku mau bali DVD juaaaa.. antara dua~ (si parah!~) aku mau bali DVD bahh.. besalah, aku TV-freak (kata si mate.) so so what! Cana ni ahhh.. I know pulangg DVD atu inda paidahhh.. damn, sama jua macam tibia tu!! andang kali aku ni nda-pedah-things freak.. Tuzki Bunny Emoticonbaik pulang ku bali tabir MU tuu.. pedah juaa.. inda jua teliat antu mun betabir.. apakannnZZZ.. (totally intended, nya si omgz, *waves* muamu dang).. okay, aku minta b-mobile buatkan aku misis, “mendermalah kepada si nes pasal ia mau premium tibia.. please yaww.. aku dying kan mliat monster baru ah.. katik TIBIA1 untuk singgit bla bla..” huhuuu.. lau aku buat catu, brapa ku dapat tuu.. banyak kalii..

Mate, ni aku mimpi kau tadi.. *waves* (again, omgz’s) pasal aku inda online semalam.. gastric ku yaww.. pasal aku makan limau kalii.. limau damit yang masam ah.. atu ku siruk.. nyaman jua tapi inda dapat ku makan pasal gastric.. skalinyaa, aku makan ubat lah pastu tidur didalam tangisan.. yeoh!! sorry ah mun kau menunggu semalam.. nangis ko? eh indabah, aku mimpi, tani sama class english kali inda tau mp3 sapa ka yg bebunyi.. lagu Mentera Beradu ahh… banarnya lagu atu arah PC ku pulang, yg inda tutup 24hrs ah.. yatah lagu atu masuk jua dalam mimpiku.. kali ko umban pemadam arah aku, kali ko nyanyi lagu atuu.. kira belawan sapa paling ingat liriknya.. sekelurism kannnn.. hahaha.. at least ko skalor dalam mimpiku la.. (ramai sepupuku yg baik telah di injak!) yeoh.. tapi lawa lagu atuu.. yatah satu2nya yg lawa tu… I mean lagu baru durang la kan.. hahaha..Tuzki Bunny Emoticon

I’m done! sayonara, take care, peace! Assalamualaikum..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


天亮以后留住你该用什么理由﹖我以为我做得到抱着你到天荒地老。爱你我感到骄傲什么都好。天亮以后留下的就只剩下寂寞。

-after sunrise, what reason should I use to keep you by my side? I thought I could hug you forever. Loving you, I feel proud, everything will be okay. After sunrise, all that is left will be loneliness.-

我的心是我的。
-my heart’s mine-

一千個願望 我只想換你﹐一直 陪在我身旁。
-A thousand wish, I only want to exchange for you to be always by my side-

0 comments:

Post a Comment