Saturday, January 24, 2009

Having Fun

tadi we went to the school to antar our certs. tarus jumpa mr nice guy, Hadi yg birthday hari ani. as you can see in the pictures below, yes aku saja sorang bini2. selalu udah tu ih. pasal kenet sama nordin bawa aku. and pasal aku slalu kata, "ai ikut!" hahaha. ujung bulan ani jadi ah? lanja lagi? hahaha. anyway, sebenarnya bukan pulang kan antar sijil ni tadi. kan jumpa kawan saja pasal aku boring drumah. sama aku moody sampai nangis semalam so aku jumpa penyeri hidupku lah, durang si kenet, nordin, ajis sama salam. well okay pulang udah pasal smalam ceta pasal babi sama si mate. buat aku active balik.. pasal babi ni, aku suka niii. hahah. back to the point, lepas aku sama nordin antar certs, kami jalan ke chicken king. sapa suruh aku masukkan dalam blog ah? nah udah ni gambar kamuu. jangan nangisss. huahuaaaa.
(sorrry i'm using Malay because someone who will be reading this post cannot read English so yeah. its hard for me to translate. but with kenet's help, i can translate this post to malay. sorry nordin. and dont forget to tell ajis that his pics are available on the net. HAHAHAHAHAHA)
ajis, hadi and our most favorite tutor, cigu Mawardi. alahhh, cigu syariahhh.

cua liat gambar ani. si ajis saja meliat arah aku kan? cigu sama hadi meliat arah camera si salam. biasalahhhh. gambar free. hahaha

ko marah pasal aku offer ayam or pasal aku gambar? hahaha

makanan si kenet. sampai tumpah bah lada. kelaie sama si nordin. teruk ih.

ia ani dari pagi udah complain lapar2. so datang saja cucur pisang atu, tarus ditariknya. tebarus ko ani eh jis! you know antara durang tiga ani, salam, nordin sama si ajis, aku paling rindu ajis. pasal batah dah inda kelaie sama ia. exclude si kenet pasal aku selalu rindu ia lah. no comment tu. si ajis ani bah bagi garam ati. jis, mun ku kan balas dendam, ku gtau ni disini yg kau F**E G**E T**ER. ko tau tu. tapi aku malas pasal aku inda brapa jahat. tani2 saja tau tu.

si salam, ajis and hadi sedang posing. si hadi got a call from someone suruh ia ambil adiknya.

ia time ni terhangat dipasaran kali. selalu wa ia liat hpnya.

hp sapa ni tinggal ah. ajis kalii.

boyfriendku dari damit, si kenet. dari form one kali ahhhhh. kan kan kenet? ia lah yg membawa aku kskulah nii. huahuaaa.

mangsa buli kami, si nordin. dari lumut sampai ke kb ia kana buli saja. sian you~

emo guy. ia gtau kami yg ia apply scholarship kali kana reject. kali apanah si kenet kata, "kau andang kami tau udah kana reject, inda payah ko gtau." sadisssssssss!!! hahahahaha

ani lah urang yang bayar kami punya lunch tadi. thanks Hadi. idolanya Akhil Hayy! aku suka ni ia ani. serious dalam pelajaran. good.




ani sapa? aku lah yang bceta ni. sama boyfriend. din, lau ada urg tanya, kenet ada gf ka nda, gtau ada! ni nah gfnya dari form one HAHA. tapi kami terputus selama dua tahun pasal masa form 4 ia masuk boyswing. so now he's an askar. tapi ia inda cecapi macam askar lain so i'm proud of him. rambutnya dari dulu tetap macam atu which aku suka pasal cute. hahaha.
i'm done. sayonara!

0 comments:

Post a Comment