Wednesday, October 28, 2009

not mad but PISSED!

ko bejalan tampat rumah urang, memanyap2 kah ko jua? arah urg kawin apa ah, ikut jua ko memanyap? inda jua. lari jua ko balik lapas makan. macam nyamuk. sekali aku datang rumahmu, ko expect aku kan memanyap2? kira tetamu jua ku tu. buleh? mun ku memanyap pun, atu namanya TOLONG wah babi. selalunya, beterima kasih pun ko inda wah mun ku TOLONG. mun rasanya inda cukup tangan kan memanyap2, jangan buat makan2 dirumah. sial wah. ngapa inda pandai pikir tu kan?

semua yg ko cakap, aku ikut. semua ko suruh, aku awu2 saja. ani, pasal satu hal, ko uwar2kan arah urg, aku inda baik, inda merati diajar. sial jua mulutmu. anak urang tah ko cakapi, anakmu? yg bejalan, balik tangah malam ah? God knows apa yg ia buat diluar. menyundal sama laki urg ka ia, mana ko tau. andang ko inda mau urg tau jua wah. tapi brunei ani damit yaw. sooner or later, kejumpahan jua kami tu anak dara mu menyundal ah. entah dara ka inda jua tu. cara pemakaianku inda macam bini2 sopan.. banartahhhhh, anakmu sopan kaliii?? pakai skirt pendek time bjalan, bini2 asli eh. ko ucap aku malas keraja dirumah, eh babi, betanya jua kuu. tinggal serumah ka ko sama aku? rasaku inda. tau jua ko aku malas? anak urg ko kata "dapan urg saja rajin". kan keraja dapan kau, ko ucap cematu. abis CEMANA TAHHHHH? cubatah ajar ku deh. telampau wah. talor mu atu wah, karas udah. payah.

kenapa kan urg mesti ikut cakapmu? kenapa ko mesti bejalan arah rumah urg, ngumpat pasal hal anak urg? cuba ko cerita pasal anakmu sendiri. anak mu yg tua ah, betian sebelum kawin. anakmu yg kedua menyundal sama laki urg. anakmu yg ketiga, ah entah. andang sundal jua. atu kan ko judge anak urg? anakmu sendiri, hancur.

peduli apa ko aku malas, inda pandai keraja, gauk. banar, PEDULI APA KO? bukan ko jaga aku pun! bukan ku serumah sama kau! bukan ko membari makan aku. talor atu jangan diasuh. ani, dari muda udah mengasuh talor, nah kan, bila tua, buduh pulang jadinya. peduli ku eh ketulahan ka apa. ngaleh udahku jadi anak baik saja. bukan ko bagi piala pun. mamaku tau aku cemana. ko jangantah gagau. diam ja ko. asuh anakmu ah. jangan suruh menyundal.

==================================================

I'm not mad. I'm PISSED! pardon my language.

0 comments:

Post a Comment