Thursday, December 11, 2008

hidup penuh dengan dugaan.

ATTENTION

hahahahaha

nda bah mate. aku memain saja.. memang lah ia macam indon, mun andang indon jua.. memperkenalkan~~~

LUCKY HAKIM

dia adalah seorang lelaki dalam Sinetron Mutiara Hati iaitu yang memegang watak Mas Aji Darmawan, ayah kepada Nabilah dan Suami kepada Mba Arini.

sorry if ada nyinggung mana2 pihak. mcm aku nda besa lah buat catuu.. this is me, just so you know. the prasan gal~~ aku tetap suka pada seorang lelaki. aaron yan. hahahahaha. i'm a girl who stucked in my own fairy tale. bila lah aku kan jumpa lelaki yg mcm dlm drama.. hahahahaha. payah tepengaruh ani. susah... annnd. bila jua ku jiwang macam atu ah.. macam nda paham aku sja. like, euuuuu!! mihir jua lah post ku before ani. kunci hatiku lah. menanti lah. sorry ehh... duh. si mate mcm tau sdikit2 udah smlm. mcm ia sense udah kececapianku. "yakannn. banar kan tuuu. urg mana??" hahahah damn you mate. mcm balik2 ko tanya. payah ku cari alasan bahh. payah ko ani. nda mau liat urg bahagia. sesungguhnya hanya kau yang memahami. hahaha. tapi yelah. ko kana tipu jua masih. oink2!! say it in front of your lovely camera, "i've been punked." its a tag, and a kind of order haha.

0 comments:

Post a Comment