Wednesday, December 31, 2008

新年快樂.

新年快樂.
Happy New Year.
あけましておめでとうございます
to areef, aku mau azammu tahun baru ni, kumpul duit untuk bali camera. sama2 tani stalk urg atu. okay? ahahaha. ko dangani aku. since aku nda tau cana kan pakai benda atu.
btw ko mau tau aku terpengaruh apa arah kau?
1. pengucapan
2. Green Street Hooligans
3. YND
4. yakuza
5. camera (HAHA)
6. blog
7. lagu2 yg nda dpt ku list kan smua sal byk. contohnya, warmness on the soul and macam2 lagi.
8. basketball
9. blog
10. wordpress
11. facebook
12. banyak lagi tapi aku nda ingat.
kau ni influence ehhh. nda bisai. ubah tah perangai.. tapi jangan. i like you the way you are. i like the way you move~ yeoh apakan. tapi kenapa aku payah kan mempengaruhi kau? payahhh. atulah ko ubah.
nah cakap sal ubah, aku ada list benda2 yg patut ko ubah.
1. jgn suka delay2 barang bagus. yeoh. you get me kann.
2. cakap tu tambus2 for GOD sake.
3. please pay attention apa yg aku promo.
4. jgn ucap aku tepengaruh.
5. jangan tboring2 saja. aku sama myzah ada jua ni. we are 24hrs in service. mun ko boring, mc aku. mun aku available, ada ku online tu.
6. jangan kata ko nada kawan jua. aku adaaa. fyza adaaa. rohit ada. yeoh majal rohit ah. cuteeee.
7. jangan cepat putus asa.
8. ingatlah orang2 yg tersayang
9. berhati2 dijalan raya
10. aku sama2 berperang sama kau dlm apa2 hal. so dont worry. you are not alone ahaha. ko yakuza, aku hooligan. we stand our ground and fight. we can fiz this together. bersatu teguh bercerai roboh hahaha
11. jangan record SITAP urg saja.. aku tau ko STITI..
bah atu saja. happy new year sal ko kan tidur. i make this quick.
and thanks to him for taking me out today. sorry no picture available for he didnt want to be exposed. i'm happy, just so you know. about your question, i'll give you the answer as soon as possible but dont put too high hopes. okay thank you. that is all i want to say.

0 comments:

Post a Comment