Monday, February 07, 2011

The (not quite) quick update.

My beloved brother, he's got only 3 O's. Aww, don't be so sad.. We love you just the same. :D
And my other brother got 8 O's. Yay, congratulashon. (If you can hear my tone, it's not exactly ecstatic. Fucking brother, I hate you.)

Quick update.. Just read si mate punya blog. He seemed agitated, why, inda ku tau. I intend to find out nanti, tapi alasannya confirm "nadaaaaa." Payah kan di probe. Ntah kau. Inda ku suka hujan ani eh. Sudah tah sajuk, inda bejalan utakku. Yatah melayu saja ni. Dari mobile pulang ni ku update. Tanganku inda lagi befungsi haha! I'm applying for forum artist utk pet society punya forum. Nya mamaku inda pedah2. Cemana tah anak brunei kan pursue dreams tu mun sudah cematu atu.. *sigh

Nanti aku mau jalan ke KL sama cousinku. Sama si ret. Cousinku tu, mesti bepilih. Some "cousinku" inda bawa aku liat movie haritu. I feel left out. Inda apa kamuu.. Ada ubi ada batas.. Lain hari ku balas.. Nanti ku jalan sama cousinku yg baik saja. Yg sayang aku. Sama si ret. Ia atu inda buleh tinggal. He's more like a family than most of them so-called cousins. Bari sakit hati. Buleh kah tiime makan2 durang discuss dapan aku tapi inda bawa aku.. Inda sialan dari mana.. Time makan2 dirumahKU lagi tu. Kimax. Nanti lau ada makan2 lagi dirumahku, invite cousinku yg sayang aku tu eh. Discuss sal jalan ke England. Inda alang2. Tepirik pebaik mua durang, inda jua ku membawa. Nangis air mata darah pebaik, malaskew.. Cematu durang sama aku..

Kepalaku cam berapi2 ni ah cerita sal ani arah abg afi, ia ketawakan.. Aku inda bawa abg jua. Bukan ku becali ni. Aku banar2 ni. Mun mama sudah melapas aku jalan pakai passport, booking ticket ku tarus ni. Abg jalan sama cousin abg tu saja, jgntah peduli aku. Pfft!

Oh ret oh. Tani saja jalan nanti. Inda payah bawa durang. Sasak ku ih. Kimaxx...

0 comments:

Post a Comment